Статистика |
---|
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Каталог статей
Всього матеріалів в каталозі: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
|
ТЕМА. Частини мови ( іменник, прикметник ). Основні способи їх розпізнавання .
МОРСЬКА ПОДОРОЖ ВОЛОДІННЯМИ МОРФОЛОГІЇ
Мета: повторити й узагальнити відомості про частини мови, зокрема про основні граматичні ознаки іменників, прикметників,; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити названі частини мови в текстах, реченнях, визначати їх морфологічні ознаки та синтаксичну роль; виховувати увагу до слова, любов до природи, сприяти естетичному розвитку учнів засобами музики, живопису, кіномистецтва.
Обладнання: сигнальні картки для визначення настрою учнів, плакат із зображенням корабля, ринда (корабельний дзвін), таблиці «Бортовий журнал», кінострічка «Мандри Одісея», картки із фразеологізмами у формі морських жителів, «чарівна» скринька, пляшкова пошта, ліхтарики, віде- озапис «Звернення Морфології до учнів», аудіозапис пісні «Матроси», ілюстрації із зображенням моря, шторму, мультимедійний проект «Морська подорож володіннями Морфології», ТЗН.
Тип уроку: урок повторення, узагальнення й систематизації вивченого.
Форма уроку: урок – подорож. |
Шість
ключових порад, які допоможуть батькам і вчителям навчити дітей безпечно
користуватися Інтернетом.
|
Завдання сучасної школи - виховати майбутнього повноправного члена суспільства, здатного реалізувати свої здібності, виховати особистість, здатну до життя в суспільстві , соціумі, вміти адаптуватися в різних життєвих ситуаціях. |
Малює хлопчик сонце голубе,
І жовте небо, листя взимку синє. Суворий вчитель зауважує на те: Що ти зробив? Так не буває , сину! Почни спочатку, з нового листа, Не смій дурниць надалі малювати! Здивоване дитя: - Ну що ж не так? Я все це бачив, можу розказати: Як жовте небо скинуло зорю, Жбурнуло просто так, у кущ жасмину… Я у рукав її тримав, - я правду говорю… Учитель сердиться: Працюй, як сказано, дитино! Мій хлопчик плаче: він лише хотів Ту казку, яку бачив, показати. …Тепер він виріс, хлопець став, як всі. І вже забув, що в снах можна літати.
|
Досвід приходить не зразу, його набувають з
роками. Особливо вагоме значення він має
у діяльності педагога - організатора. Адже від
того, як я можу використати
набуті методи і прийоми, залежить ефективність виховного
процесу. У нашій школі сформована система виховної роботи , яка базується на виховній проблемі
школи «Сприяти формуванню особистісних
рис школярів, що включає у себе активну самосвідомість, розвинену духовність,
моральну, правову, фізичну, валеологічну культуру ». Тобто, основна увага в
школі звертається на виховання учня -
особистості,з високою національною і громадською свідомістю, який володіє
життєвими компетентностями в найголовніших сферах людського життя, майбутнього
учасника розбудови суспільства.
Яка роль педагога – організатора в
системі виховної роботи школи? |
|
|